1) Активні пошукові вправи дітей з кольором композицією. «Якого кольору сніг?», «Якого кольору море». «Колір буває холодний, теплий, веселий, сумний, тривожний. Давай змішаємо кольори, а потім визначимо настрій кольору».
2) Використання прийомів: «малювання в повітрі», «рух пальців по контуру».
3) Вправи з ілюстрування: допомога дитині в усвідомленні виражальних можливостей кольору, композиції, динаміки, міміки: вправи на малювання «веселого, злого, доброго героя казки (мультфільму), прийоми «колористичних та композиційних варіантів», «зміна настрою пейзажу (казки)».
4) Програвання готового та незавершеного зображення: «Ось доріжка у ліс через галявинку.
Давай пройдемося нею, чи нам буде зручно? А що ми б з тобою хотіли побачити по дорозі?»
Давай пройдемося нею, чи нам буде зручно? А що ми б з тобою хотіли побачити по дорозі?»
Розвиток творчих здібностей дитини дошкільного віку неможливий без організації вирішення дошкільниками найрізноманітніших завдань творчого характеру у сім'ї
- Подумки перевернути зображення, намалювати перевернуте зображення;
- Подумки повернувши малюнок, знайти фігуру, яка допоможе добудовати незавершений перевернутий малюнок;
- Якщо задана послідовність обертання малюнка, необхідно встановити, яким буде наступний оберт у запропонованій послідовності;
- Необхідно подумки покласти на два малюнки один на другий і знайти зображення, яке вийде в результаті цього накладання;
- Необхідно знайти з декількох запропонованих на вибір частин малюка ту, яка відстутня на ньому;
- Необхідно уявити, який із запропонованих способів допоможе розділити запропоновану фігуру;
Комментариев нет:
Отправить комментарий